dijous, 11 d’abril del 2013

LA BICICLETA

El dimecres dia 10 d'abril (2013) , els nens i nenes de P3 estaven recitant un poema als de P5, davant d'una cartellera on hi ha una ... "construcció" d'una bicicleta. Quan van acabar de recitar van venir a música i els vaig demanar que m'ho tornessin a recitar.  Es tractava del poema de la Joana Raspall "La bicicleta".

"La bicicleta" recitat per Joana Raspall.

http://www.youtube.com/watch?v=H0QCgqW2b9c


- I si li posem música? Allà vam treure el primer fragment que el vam anar repetint fins a aprendre'l.

A aquesta escola si que saben reciclar eh? Fixeu-vos que ben fet!

Us deixo la lletra



La bicicleta
Jo tinc una “bici”
pintada de nou.
Quan vull s'està quieta
i quan vull es mou.

Avui no vol córrer
i no sé per què;
l'he greixada amb oli
d'un setrill sencer!
Amb draps de camussa
tota l'he eixugat,
i ja un cop polida
així ha rondinat:
M'ha dit: - Estic prima;
no em tractes prou bé.
- Si tu ets la més ferma
de tot el carrer!
- Mira quines rodes
té aquella d'allà!
- Parles d'una moto!
No et pots comparar! 

i la música.


existeix una altra interpretació dels nens i nens de 5è B del curs 12-13

http://www.youtube.com/watch?v=kfVcBmwL9Pk


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada