dilluns, 1 de juliol del 2013

BONS SOMNIS

A tots els que compartim algun somni...

... no abarateixis els somnis!
Donar importància als somnis ens ajuden a posar-nos dempeus i a caminar tots plegats fins arribar a ... allà on volem arribar!


BONS SOMNIS

Em sembla que quan somio
sóc més feliç que despert;
m'imagino coses noves
millors que les que conec.
Veig cares que no s'assemblen
a ningú dels meus amics,
però parlo i ells em parlen
amb to de companys antics.
A vegades, m'inquieto
si sorgeixen qüestions
que sense solta ni volta
porten un cau de raons;
i la nit se'm fa feixuga
per l'angoixa que he patit;
aleshores veig la glòria
quan em desperto en el llit!
però, algun moment, enyoro
les coses que he somiat.

Quina dolça fantasia
i quin goig me n'ha quedat.

Si vols la partitura només l'has de demanar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada